Saturday, July 6, 2019

ආදරය කියන්නෙම පපුවෙම පිරිච්ච හුස්ම උඩට අරන් පහළට ගනිද්දී මුලු පපුවම හිරවෙන හැගීමක ආරම්භක නිමේශයක්....


💓💓💓👉👉ආදරය කියන්නෙම පපුවෙම  පිරිච්ච  හුස්ම උඩට අරන්  පහළට ගනිද්දී මුලු පපුවම හිරවෙන හැගීමක ආරම්භක නිමේශයක්....
සමහරු ආදරය ඇතුලේ ජීවිතය හොයනවා.....
 සමහරු ආදරය ගැන කියන්නේ වෙනමම කතාවක්......
 තමන් මුළු හිතම හිර කරන් හිතත් එක්ක මුමුණන ආදරය ඇයට  හෝ ඔහුට ලබා ගන්නට හැකි නම් එතැන තියෙන්නෙම ආත්මගත බැදීමක්..... 💓💓💓👈👈

Friday, July 5, 2019

සිරස tv ගමන්මගේ රසමුසු තැන්


👉👉

ශ්‍රී ලංකාවට ප්‍රථම වරට පෞද්ගලික නාලිකාවක ආරම්භය සනිටුහන් කරමින් සිරස නාලිකාව ලංකාවේ ටෙලිවිෂන් තරගයට මුල් අත්පොත තබනු ලැබයි. 1992.05.12 වන දින MTV මහරාජා සංවිධානය (සිරස tv ශක්ති tv) ඵ්ලෙස Maharajah Organization Pvt Ltd ආරම්භ කරන ලදි. සිරස tv නාලිකාවේ සෙසු නාලිකා ලෙස ශක්ති tv ශක්ති FM, Y Fm, TV 1, YES FM ආදි නාලිකා වේ. සිරස නාලිකාව ලංකාවේ ආරම්භ කළ යුගය මෙරට වාණිජ ව්‍යාපාරිකයින් විසින් තම වෙළඳ අරමුණු සඵල කර ගැනීමට සිරස නාලිකාව ද එහි සහයට කටයුතු කලේය. සිරස නාලිකාව ආරම්භය කරනු ලබන්නේ ඉන්දීය හිමිකාරිත්වය යටතේ මහරාජා සංවිධානය වේ.

             රස රිසි ගී
             කෙලින් කතාව
             විවාද
             ආර්ට් එක

මෙවැනි වැඩසටහන් මුල් අවධියේ දී නිර්මාණය වූ වැඩසටහන් වේ. මේ වැඩසටහන් ජනප්‍රියතාවයන් විශාල ජනාදරයක් ලබා ගත් අතර නාරද සහ තනූජා යන නිවේදකයින් ඉදිරිපත් කල “රස රිසි ගී” වැඩසටහන සිරස tv නාලිකාවේ සංගීත වැඩසටහන් අතර මහත් ජනප්‍රසාදයට පත්විය.

සිරස නාලිකාවේ භාෂා වෙනස්වීම (භාෂා ප්‍රවණතා)

සිරස tv  නාලිකාවේ ප්‍රවෘත්ති ඉදිරිපත් කිරීමේ භාෂා ප්‍රවණතා ලෙස ඔවුන් ප්‍රේක්‍ෂකයාට මනා ලෙස වැටහෙන අයුරින් භාෂාව සරල ලෙස භාවිතා කරනු ලැබේ. (තිබෙනවා, පවසනවා, අදහස් පළ කළා) මෙවැනි ලෙස සරල බස් වහරක් ප්‍රවෘත්ති වාර්තාකරණයේදී මධ්‍යහ්න ප්‍රවෘත්ති, Live @55 55 පැයෙන් පැය ප්‍රවෘත්ති වැඩසටහන් වලදී භාවිතා කරනු ලබයි. “ප්‍රවෘත්ති වාර්තාකරණය ප්‍රමුඛයා” යන පාඨය ප්‍රවෘත්ති ඉදිරිපත් කිරීමට ප්‍රථම ඉදිපත් කරනු ලබයි. එමෙන්ම සිරස tv නාලිකාව තම ප්‍රවෘත්ති ජනතාව අතරට රැගෙන යාම සඳහා “සත්‍යයේ සටහන බුද්ධියේ විමසුමට” යන පාඨය ද යොදා ගනු ලබයි.

නිවේදකත්වයේ වෙනස්වීම පිළබඳ නවීන ප්‍රවණතා ලෙස සිරස tv නාලිකාවේ මුල් වැඩසටහන ඉදිරිපත් කල නිවේදකයින් ලෙස කිංස්ලි රත්නායක, තනූජා, යසරත් කමලසිරි, නාලක සෙනවිරත්න, වසන්ත කුමාර මාරසිංහ, චතුරි ආදි නිවේදකයින් හැඳින්වය හැකිය. ඔවුන් වර්තමානයේ සිරස ඔඪ නාලිකාවේ විධායක ශ්‍රේණියේ නායකත්වයක් අසුලන අතර යසරත් කමලසිරි භැඅි 1ිඑ ප්‍රවෘත්ති අංශයේ විධායක නිලධාරියා ලෙස කටයතු කරනු ලැබීය. නිවේදකයින් ප්‍රවෘත්ති සඳහා යොදා ගැනිමේදී තාරුණ්‍යයෙහි හෙබි පෞරුෂත්වය සහිත ප්‍රවෘත්ති ඉදිරිපත් කිරිම පිළිබඳ මනා පුහුණුවක් ලැබූ නිවේදක නිවේදිකාවන් සිරස ඔඪ නාලිකාවේ ප්‍රවෘත්ති ඉදිරිපත් කිරීමට යොදා ගනු ලබයි.
               
බසෙහි රිද්මය සිරස tv නාලිකාව තුළ එකිනෙක නිවේදක නිවේදකයන්ගේ ඉදිරිපත් කිරීම තුළ වෙනස් වේ. බසෙහි රිද්මය ලෙස ප්‍රවෘත්ති ඉදිරිපත් කිරීමේදී ප්‍රධාන කරුණ ඉස්මතු වන ලෙස එම කරුණ අවධානය කොට අච්චාරණය කරනු ලැබේ. වැඩසටහන් ආකෘති සිරස ඔඪ නාලිකාව තුළ විවිධ වර්ගීකරණයන්ට යටත්ව ඇත.

අධ්‍යාපනික වැඩසටහන්
             සිරස පෙන්ටතලන්
             සිරස A3
             ඩිබේටර්
             පුංචි පහේ මං

යන වැඩසටහන් හැඳින්විය හැකිය. සිරස පෙන්ටතලන් වැසටහනට ලංකාවේ පාසල් වල සිසුන් එක් කරගනිමින් ඔවුන්ගේ දැනුම, ක්‍රියාශීලිත්වය, කණ්ඩායම් හැගීම්, තීරණ ගැනීමේ හැකියාව ආදී ගුණාංගයන් වර්ධනය කිරීමට සිරස tv  නිෂ්පාදනය කළ නවතම වැඩසටහන් ආකෘතියක් වේ. මෙහි තාක්ෂණය භාවිතා කිරීම ද ඩිජිටල් රූප රාමු යොදා ගෙන පැනයක් මෙන්ම ඊට අදාල කරුණු ඉදිරිපත් කිරිම ද සිදුවේ. කිංස්ලි රත්නායක සහ මෙහි පූරකයා ලෙස කටයුතු කරන ලදි.

සිරස A3 වැඩසටහන උසස් පෙළ සිසුන් සඳහා උදෑසන විකාශනය වන අධ්‍යාපනික වැඩසටහනකි.

ද ඩිබේටර් යනු ශ්‍රී ලංකාවේ පාසල් සිසුන් අතර බොහෝ ජනාදරයට පත් වූ වැඩසටහනකි. ලංකාවේ පාසල්වල ශිෂ්‍යයන් සිරස ඔඪ මැදිරියට ගෙන්වා එවුන්ගේ කථික හැකියාව වර්ධනය කිරීමට ද ඩිබේටර් වැඩසටහන මහත් රුකුලක් විය. කථකත්වය, කණ්ඩායමක් ලෙස තිරණ ගැනීම, අභියෝගවලට මුහුණ දීම වැනි දේවල් රාශියක් ද ඩිබේටර් වැඩසටහන තුළින් ලාංකීය ශිෂ්‍ය පරපුරට ලබා ගැනීමට හැකිවිය. 


සිරස  නාලිකාව තාක්ෂණික වශයෙන් ඇති වෙනස්කමකි.

ලංකාවේ ප්‍රථම වරට පෞද්ගලික නාලිකාවක් ලෙස ආරම්භ වන්නේ සිරස tv නාලිකාව වේ. එකල ද නවිණ තාක්ෂණය යටතේ තම මැදිරි තාක්ෂණය, වැඩසටහන් තාක්ෂණය යටතේ තම මැදිරි තාක්‍ෂණය, වැඩසටහන් නිෂ්පාදනය, විකාශනය ආදී කටයුතු ඔවුන් විසින් සිදුකරන ලදි. Analog තාක්ෂණයෙන් මුල් අවධියේ සිටම තාක්ෂණික උපකරණ භාවිතා කලද වැඩසටහන් නිෂ්පාදනයේ දී HD ඩිජිටල් තාක්ෂණය යොදා ගනිමින් වැඩසටහන් නිෂ්පාදන කටයුතු සිදු කරගෙන යනු ලබයි. දෙපානම පන්නිපිටිය මැදිරි අංක 1, මැදිරි අංක 2 ලෙස මැදිරි තාක්ෂණය යොදා ගනිමින් පෙරට වඩා කාර්යක්ෂම තාක්ෂණික උපකරණ වර්තමානයේදී භාවිතා කරනු ලබයි.

නවීන ලෙස වැඩ ඇරඹුණු රත්මලාන ස්ටයින් (^Steain) මැදිරි සංකීර්ණය ලංකාවේ අන් මාධ්‍ය නාලිකාවට වඩා  අතිශයින් නව තාක්ෂණය හා සම්බන්ධ වූ මැදිරියකි. ආසන 10,000 කට වඩා පැනවිය හැකි මෙන්ම ඩිජිටල් තාක්ෂණය සහ HD  තාක්ෂණය මුසු වූ ලංකාවේ මේ දශකය තුළ බිහි වූ නවීන පහසුකම් සහිත ස්ටූඩියෝවයි. නවතම වර්ගයේ කැමරා තාක්ෂණය, නවින පසුතල නිර්මාණ, ආලෝකකරණ උපකරණ වලට අයත් බොහෝ උපාංග සිරස ඔඪ නාලිකාවේ රත්මලාන ස්ටයින් ස්ටූඩියෝව සතුවේ. ප්‍රවෘත්ති ඉදිරිපත් කිරීමේදී කිරීමේදී ප්‍රවෘත්ති සංස්කරණය සඳහා නවීන Software භාවිතා කරන අතර විකාශනයේ දි තවමත් ඇනලොග් තාක්ෂණය යොදා ගනු ලබයි. 2020 දී මාධ්‍ය ඩිජිටල්කරණයට පිවිසුණු විට ඊට අවශ්‍ය විකාශන උපකරණ සූදානම් කරමින් නවීන ඩිජිටල්කරණයට පිවිසීමට බලාපොරොත්තුවෙන් සිටී.  

එමෙන්ම Live Digi තාක්ෂණය යටතේ එක් ප්‍රදේශයක සිටින සිරස tv වාර්තාකරුවෙකු හා සජීවිව සම්බන්ධ කොට ගෙන ඔහුට පැහැදිලිව විකාශන කටයුතු කිරීමේ නව තාක්ෂණය ද සිරස tv  නාලිකාව සතුවේ. උදා: (ගංවතුර උවදුර තිබෙන අවස්ථාවේදී මැදිරිය හා සම්බන්ධ වෙමින් Live Digi තාක්ෂණය යටතේ එම ප්‍රදේශයේ තත්වය විකාශය කිරීම.(අරණායක සාමසර කන්ද නායයෑම අවස්ථාව Live Digi තාක්ෂණය යටතේ එම ප්‍රදේශයේ තත්වය විකාශනය කිරීම. ප්‍රේක්ෂකයා හට නවීන රූප රාමු වල ගුණාත්මක ලක්‍ෂණ පිරිපුන් තාක්ෂණය භාවිතා කිරීම.
www.maharaja.lk  වෙබ් අඩවිය යටතේ සිරස tv ප්‍රවෘත්ති, සිරස tv වැඩසටහන් නැරඹීමට online web අඩවියක් සක්‍රිය කර තිබීම ද නව ප්‍රවණතාවයක් ලෙස අර්ථ දැක්විය හැකිය. ප්‍රවෘත්ති විකාශය අවසානයේදී ප්‍රතිපෝෂණ කාර්ය සඳහා (^Feedback&) සඳහා  ආදි පණිවුඩ තුළින් ප්‍රතිපෝෂණය ලබා දෙන ලෙස නිවේදකයින් ප්‍රකාශනය Facebook Twitter කරනු ලබයි. සිරස News Alearts සේවය ද News 1st   ප්‍රවෘත්ති තුලින් ප්‍රේක්ෂක ජනයාට ලබා ඇති නවීන ප්‍රවණතා ලක්ෂණයකි. ජංගම දුරකථනය තුළින් ප්‍රවෘත්ති බැලීමට වත්මන් ලාංකික ප්‍රේක්‍ෂකයා ද බොහෝ සෙයින් නැඹුරු වී ඇති අතර සිරස වෙබ් අඩවිය තාක්ෂණික වශයෙන් නවිකරණය කිරීස ද වෙබ් අඩවිය පිරික්සීමේදී දක්නට ලැබේ. Dialog TV, Peo TV සබදතා මඟින් සිරස ඔඪ චැනලය නැරඹීට ද වර්තමානයේ දී හැකියාව ලැබී ඇත. එය ද නව ප්‍රවණතාවක් ලෙස සඳහන් කළ හැකිය.
සංවාදාත්මක වැඩසටහන්

             සටන
             පැතිකඩ
             Prime Time Sun Rise
             ඉලක්කය
             දවස
             අර්ථ තර්ක


මෙවැනි සංවාදාත්මක වැඩසටහන් රාශියක් සිරස නාලිකාවේ සංවාදාත්මක වැඩසටහන් ලෙස ක්‍රියාත්මක වේ. “සටන දේශපාලන වැඩසටහන ලංකාවේ සිව් දෙසින් වු ජනතාවගේ අතිමහත් ජනප්‍රියත්වයට පත් වූ දේශපාලනමය, සංවාදමය වැඩසටහක් විය. මහින්දවාදී ආණ්ඩුව පෙරළිමට මෛත්‍රිවාදී අදහස් හෙඹි දේශපාලන පක්ෂවලට තම මතවාදී කාර්ය සාර්ථකව ජනතා ගත කිරීමට මතවාදී මණ්ඩලයක් සටන දේශපාලන වැඩසටහන තුළින් හැකියාව ලැබුණි. චන්දන සූරියබණ්ඩාර එහි ප්‍රධාන නිවේදකයා වන අතර අශෝක ඩයස්, සුරංග, රංගා ඇතුළු සිරස tvනාලිකාවේ වෘත්තිමය මාධ්‍යවේදීන් මෙම වැඩසටහන සඳහා මාධ්‍යවේදීන් ලෙස ඉදිරිපත් විය.

රජයට පක්ෂව මෙන්ම රජයට විපක්ෂව කණ්ඩායම් ද සිවිල් නියෝජිතයන්ගෙන් පිරිසක් ද යොදා ගනිමින් දේශපාලන සටන් භූමියක් ලෙස නවතම වැඩසටහන් ආකෘතියකින් සටන දේශපාලනමය වැඩසටහන නිෂ්පාදනය කරන්නට විය. කඩු හරඹ, අංග ශිල්පීන්, ගින්දර වැනි සංකේතාර්ථ වැඩසටහන ආරම්භ කිරීමට ප්‍රථම නිර්මාණාත්මක ලෙස ඉදිරිපත් කරන ලදි. මෙය ද නව්‍ය වූ ප්‍රවණතාවකි. සටන දේශපාලනමය වැඩසටහනට පැමිණීමට පෙර ඔවුන් මැදිරියේ එපිට සිට මැදිරියට ගමන් කරන ආකාරය වෙනුවට කැමරා කෝණ තාක්ෂණික උපායමාර්ග යොදා ගෙන වැඩසටහන නව ප්‍රවණතා සහිතව ද ඉදිරිපත් කරන්නට විය. “අලුත් රටක් අලුත් පරපුරක්” යන තේමාව යටතේ ඔවුන් සටන වැඩසටහන ඉදිරිපත් කරනු ලැබීය. කාලීන මාතෘකාවන් ලංකාවේ සෑම දෙනාටම බලපාන ප්‍රශ්න ගැටලු පිළිබඳව දේශපාලන පක්ෂ, පරිපාලන නිලධාරීන් එමෙන්ම ඒ ඒ ක්ෂේත්‍රයට අයත් පුද්ගලයන් මැදිරි සංකීර්ණයට ගෙන්වා ඔවුන්ගේ වාද විවාද, අදහස්, යෝජනා, චෝදනා ආදිය මහජනතාව වෙත ගෙන යාම මෙයින් සිදුවේ. මැදිරි තාක්ෂණය තුළ ඩිජිටල් රූපරාමු, නිවේදකයා විසින් ටැබ් යන්ත්‍ර භාවිතා කිරීම, ත්‍රිමාන හැඩතල සඳහා මැදිරි සංකීරණය තුළ ආලෝකකරණයෙහි ඇති වෙනස්කම් මනා ලෙස සටන වැඩසටහන තුළ දක්නට ලැබේ.

ළමා වැඩසටහන්

             Kids 1st
             පුංචි පහේ මං
             ගාර්ෆීල්ඞ්
             චූටි ඔඪ
             බොධි
             පෝෂණ පොඞ්ඩෝ


ආදී ළමා වැඩසටහන් ද සිරස ඔඪ තුළින් ළමා වැඩසටහන් ලෙස විකාශනය වෙයි. පාසල් නිවාඩු කාලයේ දී සිරස kids Movie  ලෙස ළමා චිත්‍රපට විකාශය කිරීම දක්නට ලැබේ. එමෙන්ම අතීතයේ දි සිරස tv නාලිකාවේ තිබූ ළමා වැඩසටහන් ලෙස පුංචි පුංචි, ස්කූබුඩු කාටුන්, ටිං ටිං, ආදී ළමා වැඩසටහන් දැක්විය හැකිය. වර්තමානය වන විට Kids 1st  වැනි ළමා පුවත් ආදී ලෙස ළමා වැඩසටහන් ආකෘතිය සිරස ඔඪ නාලිකාව තුළ වෙනස් වී තිබේ.

නාට්‍යමය වැඩසටහන්
  
             මේ ආදරයයි
             රතු පිච්ච
             සල් සපුනා 
             පිණි අඟ පුළිගු
             හුස්මට පවා රහසින්
             ප්‍රේමායුධ
             පැහැසර


ආදී නාට්‍යමය වැඩසටහන් වර්තමානයේ විකාශනය වන නාට්‍යමය වැඩසටහන් වේ. මුල් අවධියේ මිනිසුන්ගේ ජනාදරයට පත් වූ ටෙලිනාට්‍ය ලෙස
ප්‍රවීනා                           චිත්ති                 වසූදා
මහගෙදර                       නේත්‍රා               කිඳුරංගනා

යන නාට්‍ය හැඳින්විය හැකිය.

සල් සපුනා ටෙලිනාට්‍ය, සිරස ඔඪ ටෙලිනාට්‍ය අතර සුවිශේෂීත්වයක් ගනු ලබයි. පරම්පරාවල් කිහිපයක පුද්ගල ජීවිතයේදි ඔවුනොවුන් අතර තිබෙන සබදතා පිළිබඳව නිර්මාණය වූ සුවිශේෂී නාට්‍යයක් ලෙස සල්සපුනා ටෙලිනාට්‍ය හැඳින්විය හැකිය. දේශපාලනයෙහි යෙදි සිටින්නා වූ පුද්ගලයෙකු ගේ ද ජීවිතය අලලා සහ පරම්පරාවේ සියලු දෙනාගේ පවුල් වටපිටාවෙන් නැගෙන්නා වූ ගැටලු මෙන්ම මාධ්‍යවේදිනියක අතර ඇතිවන්නා වූ බැදීම ද මෙම ටෙලිනාටයට වස්තු පූර්විකාව වේ. රාත්‍රී 8.23 ට විකාශය වන මෙම ටෙලිනාට්‍ය ද ජනප්‍රිය ටෙලිනාට්‍යයකි.

රියැලිටි වැඩසටහන්

             සිරස සුපර් ස්ටාර්
             සිරස ඩාන්සින් ස්ටාර්
             සිරස කුමරය
             සිරස මෑන් හන්ට්
             සිරස ෆිල්ම් ස්ටාර්
             ඔබ ද ලක්ෂපති මමද ලක්ෂපති
             ජන අසුන
             කෝටියක් වටින අදහසක්


විටෙක සිරස නාලිකාව බටහිර නාලිකා වල වැඩසටහන් මොඩලයක් ලෙස භාවිතා කරමින් සිටින බව මෙම රියැලිටි වැඩසටහන තුළින් පෙනි යන කරණක් ලෙස අර්ථ දැක්විය හැකිය. උදාහරණයක් ලෙස American Idol වැඩසටහන තුළින් Sirasa Super star ලෙසත්, Larry  king live සංවාද වැඩසටහන “කෙලින් කතාව” ලෙසත් ශ්‍රී ලංකාවට ගැලපෙන ලෙස ඉදිරිපත් කරනු ලබයි. විවිධ සමීක්ෂණ වාර්තාවන් අනුව මෙම රියැලිටි වැඩසටහන් එකල වැඩිම ප්‍රේක්‍ෂක ප්‍රතිචාර ලබාගත් බවට තහවුරු ව ඇත.

සිරස සුපර් ස්ටාර් වැඩසටහන තුළින් ස්ටාර් යන සංකල්පය ලංකාවට ඉදිරිපත් කරන ලැබුවේ සිරස ආයතනය විසිනි. ලංකාවේ සිව් දෙසින් එක් වූ ගායන තරු මෞලි මංගල්‍යයක කිරුළු පළදින අභිෂේක උත්සවයක් ලෙස සිරස සුපර් ස්ටාර් වැඩසටහන එකල ජනප්‍රසාදයට පත් විය. ලංකාවේ ප්‍රේක්‍ෂකයන්ට රියැලිටි වැඩසටහන් (යථාකාර වැඩසටහන්) ආකෘතිය මුලින්ම හඳුනා ගැනීමත් සමඟ මෙම වැඩසටහනේ ආකර්ෂණය තුළින් සිරස tv නාලිකාව එම කාලවලදී වැඩිම ආදායම් ලැබූ වැඩසටහන් බව සමීක්ෂණ දත්ත තුළින් තවදුරටත් තහවුරු වේ. ලංකාවේ මිනිසුන් 996 ක්‍රිකට් ජයග්‍රණය සේම, සුසන්තිකාගේ රිදි පදක්කම ලැබීම යන තරඟ රූපවාහිනියෙන් නැරඹුවාට පසු එළැඹෙන අති විශාල ප්‍රේක්‍ෂක නැරඹීම සිරස සුපර් ස්ටාර් ප්‍රථම අදියර වේ. මෙහි ප්‍රථම ජයග්‍රාහකයා වූයේ අජිත් බණ්ඩාර නැමැති ග්‍රාමීය ප්‍රදේශයක උපන් ගායන හැකියාව ඇති දක්ෂ තරුණයෙකි. සුපර් ස්ටාර් සංකල්පය එතැනින් පැන නැගී අදියර 7 දක්වාම රැගෙන යන්නට විය. පුළුල් ඩිජිටල් තිර, ත්‍රිමාන හැඩතල ඇතුලත් නවීන තාක්ෂණික උපකරණ, විවිධ කෝණ වල කැමරා සවි කිරීම්, විශාල ප්‍රේක්‍ෂකාගාර, ජනතා පරමාධිපත්‍ය, හෙලිකොප්ටර්, ගුවන්සවාරි, නවීන වාහන, මිල මුදල් ආදී බොහේ නව ප්‍රවණතා ද සහිතව සුපර් ස්ටාර් තරඟය ලංකාවේ ප්‍රේක්‍ෂකයින්ට නවමු ආකාරයේ අත්දැකීමක් විය.

සිරස ඩාන්සින් ස්ටාර් වැඩසටහන ලංකාවේ නළු නිලියන් සහභාගි කරවාගෙන වුන්ගේ දක්ෂතා හැකියා පෙන්වීමට සිරස tv නාලිකාව විසින් සංවිධානය කළ තවත් එවැනි රියැලිටි වැඩසටහනකි.

වෙනත් වැඩසටහන්
             රට වටේ යන ගමන්
             Red mic

රට වටේ යන ගමන් වැඩසටහන නව ප්‍රවණතා සහිත නව ආකෘතියක වැඩසටනකි. රංගන ක්‍ෂේත්‍රයේ නියුතු හෝ ප්‍රසිද්ධ 2 දෙදෙනෙකනු හා නිවේදකයා සමඟ රටවටේ සංචාරය කරන ගමන් ඉදිරිපත් වන වැඩසටහනකි. ඔවුන් වෘත්තීය රංගන ජීවිතයෙන් තොරව අභියෝග ද ජය ගනිමින් ක්‍රියාශීලී ලෙස කටයුතු කරයි. සජීවි බාහිර පරිසරයේ බස් නැවතුම්වල, සතිපොල සමිපයේ, කඩ වීදිවල මිනිසුන් සමඟ සහභාගි වී ඔවුනට උදව් කර මින් ඔවුන්ගෙන් ලැබෙන මුදලින් යම් ස්ථානයකට යාමට මුදල් සපයා ගනියි. සුහදශීලීත්වය අනෙකා සමඟ විනෝදශීලී ලෙස කටයුතු කරමින් නවමු අන්දමේ නව ප්‍රවනණතා රැසක් මෙම වැඩසටහන තුළ ගැබ් ව ඇත.  
වැඩසටහන් ඉලක්ක කිරීම

සිරස tv නාලිකාවේ උදෑසන 7-10 කාලය ගෘහයේ සිටින කාන්තාවන්. තරුණියන් ආදී ප්‍රේක්‍ෂකයින් ඉලක්ක කරන අතර ඔවුන් සඳහා විවිධ කාන්තා වැඩසටහන් මෙන්ම විනෝදාස්වාදය මුසු වූ වැඩසටහන් සිරස tv නාලිකාවේ විකාශනය කරනු ලබයි. සිරසාලින්දය, හරිම රහයි, කියන්න ආදී වත්මන් වැඩසටහන් ආකෘති මෙන්ම සිරස මුල් අදියර වලදි විකාශය වූ සුබාසිරි, කැදැල්ල වැනි වැඩසටහන් ඉලක්ක කරනු ලැබුවේද කාන්තාවන්ය. කැදැල්ල වැඩසටහන තුළින් ගෘහයක් සෑදීමේදි ජ්‍යෙතිෂ්‍ය උපදේශන සේවයේ සිට නිවසක් හදා නිම කිරීමට අවශ්‍ය බැංකු ණය පහසුකම්, ගොඩනැගිලි උපකරණ ද්‍රව්‍ය සපයන්නන්. කොන්ත්‍රාත්කරුවන් ආදී විවිධ ක්ෂේත්‍රවල ප්‍රවීනයන් මැදිරියට ගෙන්වා ඔවුනගේ අදහස් ද ප්‍රේක්‍ෂකායට ලබාදෙනු ලැබේ. මෙය නව ප්‍රවණතාවයක් ලෙස සඳහන් කළ හැකි අතර සුබාසිරි වැඩසටහන තුළ ද විවාහ මංගල්‍යට සූදානම් වන දෙපලකට අවශ්‍ය සේවාවන් ලබාදීම සඳහා සුබාසිරි වැඩසටහන තුලින් අවශ්‍ය සේවා සපයනු ලබයි. සුබාසිරි වැඩසටහන අනුග්‍රහයෙන් තරගකරුවන් කිහිපදෙනෙකු තෝරා ගෙන ඔවුන්ගෙන් දෙපළකට විවාහ මංගල්‍ය කටයුතු වල සේවාව නොමිලේ ලබා දීමට ද සුබාසිරි වැඩසටහන යටතේ සිදු කරන්නට යෙදුනි. මෙය ද නව ප්‍රවණතාවක් ලෙස අර්ථ දැක්විය හැකිය. 

සිරස tv නාලිකාවේ ප්‍රවර්ධන වැඩසටහන්

සිරස tv නාලිකාවේ තම නාලිකාව ප්‍රවර්ධනය කිරීම සඳහා විවිධ මට්ටමේ ප්‍රවර්ධන වැඩසටහන් දියක් කරනු ලැබේ. එම ප්‍රවර්ධන වැඩසටහන් ඇතැම් විට ප්‍රමුඛ කාරණය ලෙස ලාභ අරමුණු කර නොගනියි. මිනිසාග් සුබසෙත උදෙසා වෙන් වූ ප්‍රවර්ධන වැඩසටහන් බොහෝ සේ ජනප්‍රසාදයට පත්ව ඇත. ඒ අතර
1          ගම්මැද්ද දින 100
2          News 1st Clz Room නායකත්ව කඳවුර
3          ගමට ක්‍රීඩා
4          U Reporter පුරවැසි මාධ්‍ය වැඩමුළුව
5          News 1st  තිර පරීක්‍ෂණය
6          සිරස ශක්ති සහන යාත්‍රා
7          සිරසා නමාමි වෙසක් කලාපය
8          සර්වඥධාතු නමස්කාරය
9          සිරස නැණසල 

ආදී වැඩසටහන් සිරස නාලිකාව විසින් ශ්‍රී ලාංකීය ප්‍රේක්‍ෂක ජනයාට අත්පත් කර දී තිබේ. ගම්මැද්ද දින 100 වැඩසටහන යටතේ දුෂ්කර ලාතවලට ගොස් එම පලාතේ ප්‍රදේශයට අත්‍යවශ්‍ය පහසුකම් සපයා දීම සඳහා සිරස tv නාලිකාව ප්‍රචාරණ අනුග්‍රහයක් ලබා දෙමින් තමන්ද එයට මුදල් වෙන්කොට ප්‍රේක්‍ෂක ජනයාගේ සහය ද ඇතිව මුදල් ගිණුමකට බැර කොට ඔවුනට අවශ්‍ය පහසුකම් සැපයීය. දේශපාලකයින් විසින් අතහැර දැමූ ප්‍රදේශවලට පවා ගොස් ඔවුන්ට අවශ්‍ය මූලික අවශ්‍යතා ද සපුරාලීමට මෙම ගම්මැද්ද දින 100 වැඩසටහන සමත් විය. (ගමට පාරක්, රජරට වකුගඩු රෙfගයෙන් පෙළෙන ප්‍රදේශවලට ජල පෙරණ යන්ත්‍ර සවි කිරීම, ප්‍රජාශාලා ව්‍යාපෘති, පුස්තකාල ගොඩනැගිලි ඉඳිකිරීම, නලලිං ප්‍රතිසංස්කරණය, පාලම්, ඇළවේලි ඉදිකිරීම) මෙවැනි ප්‍රජා කටයුතු රාශියක් ගම්මැද්ද දින 100 වැඩසටහනෙන් දියත් කළ අතර විධායක අධ්‍යක්ෂක ෂෙවාන් ඩැනියෙල් මහතා ජාත්‍යනතර කලාපීය සමුළුවකට සහභාගි වීමට වරම් ලැබූ අතර ඔහු ඒ අවස්ථාවේ ගම්මැද්ද දින 100 වැඩසටහනින් ව්‍යාපෘති වාර්තාව එම සමළුව අමතා ප්‍රකාශයට පත් කරන ලදි. අප රටේ මූලික බොහෝ දුෂ්කර ප්‍රදේශවල තබෙන්නා වූ ගැටලු සහ එම ගැටලු නිසා පීඩා විඳින මිනිසුන්ගේ ජීවිත පිළිබඳ එම “ගම්මැද්ද” වාර්තාවේ සටහන්ව තිබුණී. තම මූලික අවශ්‍යතා වන ජලය, පිරිසිදු පානීය ජලය නොමැතිවීමෙන් දුෂ්කර ප්‍රදේශවල ඇති වී තිබෙන රෝගාබාධ සහ ජල පෙරණ යන්ත්‍රවල ඇති වී තිබෙන රෝගාබාධ සහ ජල පෙරණ යන්ත්‍රවල අවශ්‍යතාව ආදී කරුණු එම වාර්තාවේ තිබු කරුණු වේ. සිරස ශක්ති සහන යාත්‍රා සිරස ඔඪ නාලිකාවෙහි තවත් එවැනිම ප්‍රවර්ධන වැඩසටහක් වේ. 2004 සුනාමි ව්‍යසනයේ පටන් වත්මනය තුළ ශ්‍රී ලංකාවට බලපෑ ගංවතුර, නියඟය වැනි ස්වභාවික විපත් වලදී සහෘද මිනිසාගේ සුබසිද්ධීය උදෙසා සිරස ශක්ති සහන යාත්‍රා එම උවදුරු ඇති වූ ප්‍රදේශවලට ගොස් එම ප්‍රදේශයේ ජනතාවට උදව් උපකාර මෙන්ම වියළි ආහාර ද්‍රව්‍ය, පානීය ජලය මෙන්ම සුබසාධන කටයුතු ද සිදු කරන්නට විය.
සිරස නාලිකාවේ අලෙවි ප්‍රවර්ධනය
අලෙවි ප්‍රවර්ධනය යන්නෙන් යම් ආයතනයක අලෙවිය ප්‍රවර්ධනය සඳහා කනු ලබන්නා වූ ක්‍රියාමාර්ගයන් වේ. සිරස tv නාලිකාව ද තම ආයතනයේ අලෙවි ප්‍රවර්ධනය සඳහා විවිධ වූ ක්‍රියාමාර්ගයන් සාර්ථකව ක්‍රියාත්මක කරනු ලබයි. සිරස ඔඪ නාලිකාවේ ගුවන් කාලය අලෙවිය සඳහා දැන්වීම්කරණයට වැඩි වශයෙන් අවස්ථා සලසාදීම මෙහිදී ප්‍රමුඛව සිදු වන්නා වූ ක්‍රියාවලියක් ලෙස හැඳින්විය හැකිය. මේ අනුව රාත්‍රී 8-10 Time belt  එකේ වඩාත් ජනප්‍රිය ටෙලිනාට්‍ය ප්‍රචාරය කිරීඹත් ඒ මඟින් වෙළඳ දැන්විම් තුළින් ලාභය අරමුණු කොට ගෙන විකාශන කටයුතු සිදු කරනු ලබයි. (ස්වප්නා, මේ ආදරයයි, ඔබද ලක්ෂපති මමද ලක්ෂපති) වැනි වැඩසටහන් විකාශන අවස්ථාවේදි අනුග්‍රාහකයින්ට වෙළෙඳ දැන්විම් සඳහා වැඩි අවස්ථාවක් ලබාදීම අලෙවි ප්‍රවර්ධනයේ එක් අවස්ථාවක් ලෙස හැඳින්විය හැකිය.සිරස tv රන් දෙපැය අතීතයේ ක්‍රියාත්මක වූ අලෙවි ප්‍රවර්ධන වැඩසටහනක් ලෙස නම් කළ හැකිය. රත්රන් පවුම් සහ නිවාසයක් ද ත්‍යාග ලෙස ජයග්‍රාහකයින්ට ලබා දෙන ලදි. එමෙන්ම ළමා ප්‍රේක්ෂකයින් සඳහා පාසල් නිවාඩු සමයේ සිරස tv නාලිකාවේ විකාශනය වන ළමා චිත්‍රපට නරඹා අසන ලද ප්‍රශ්න වලට නිවැරදි පිළිතුරු එවූ ළමුන් හට බයිසිකල්, පාසල් පකරණ ආදී ත්‍යාග ලබාදීඹ සිදුකෙරුණි.  අන්තර්ජාලය හා සමාජ වෙබ් අඩවි හරහා පාරිභෝගික ප්‍රේක්‍ෂක ජනතාව සමඟ සිදුකරන අලෙවි ප්‍රවර්ධනය සිදුකිරීම (වෙබ් අඩව, ඊමේල්, ෆේස්බුක්, ටුවිටර්. මැසේජ්, යූ ටියුබ්, වීඩියෝ, බ්ලොග්) තුළින් සිදුකෙරරන අලෙවි ප්‍රවර්ධන ක්‍රමයන් මෙයට නිදසුන් ලෙස දැක්විය හැකිය. මේවා නම ප්‍රවණතා සහිත අලෙවි ප්‍රවරධන ක්‍රම වේ. සිරස tv ප්‍රේක්ෂකයින් සඳහා ීඵී කෙටි පණිවුඩ ක්‍රමයක් (සේවාවක් පවත්වා ගෙන යාම මඟින් සිදු කරන ප්‍රවර්ධන ක්‍රම ද මේ අතර වේ. ජංගම දුරකථන, ස්මාර්ට් ෆෝන් ටැබ් පරිගණක හරහා සන්නිවේදනය සිදුවේ. බොක්සිං ක්‍රීඩාව සඳහා අනුග්‍රාහකත්වය ලබා දීමේ අරමුණින් සිරස tv නාලිකාව බොක්සිං ක්‍රීඩාවට දක්ෂ පාසල් මට්ටමේ ක්‍රීඩකයින් සඳහා බොක්සිං තරඟාවලියක් සංවිධානය කිරිම සහ ජයග්‍රාහකයින්ට ත්‍යාග බෙදා දීම ද සිදු විය. රට පුරා සංවිධානය වන අවුරුදු උත්සව සඳහා සිරස tv අලෙවි ප්‍රවර්ධන අංශයේ වැඩසටහන් සංවිධානය කරමින් ඒවා සඳහා සහභාගි වීම ද නව ප්‍රවණතාවයි. (සිරස tv වසන්ත උදානය)ඉන්දීය ගායක තරු මෙරටට ගෙන්වා ඔවුන්ගේ සංගීත ප්‍රසංග පැවැත්වීම ද සිරස tv නාලිකාව මඟින් කල නවමු ආකාරයේ අලෙවි ප්‍රවර්ධන ක්‍රමයක් වේ. (සෝනු නිගම්, ආශා බෝස්ලේ, අර්ජිත් සිං, අන්කිත් තිවාරි, ශ්‍රියා ගෝසාලේ) Live and concert  ලංකාවේ පැවැත්විණි. මේ සඳහා කොළඹ SSR ක්‍රීඩාගන ද වෙන් කෙරුණි. සිරස FM, Y Fm Velantine concert සිරස tv සරුංගල් සැණකෙලිය)       සිරස සංවත්සරය සැමරීමේදී විවිධ වැඩසටහන් සම්පාදනය කොට අලෙවි ප්‍රවර්ධන කටයුතු සිදුකිරීම.